mspvitani

Direktlänk till inlägg 22 juli 2011

Helgens planer!

Av Vitani - 22 juli 2011 17:20

Helgen o planer för nästa vecka !   


Lördag: Harry Potter dag nr 1, för kommer inte hinna se klart alla på en dag.  

Söndag: Se klart kanske 1-2 Harry Potter filmer, sen chilla med familjen !

Måndag: Åka hem till Sverige.  

Tisdag: Köpa nytt ''iphone'' skal, tror hello kitty skal jag ska köpa den här gången.  

Onsdag: Köpa en ipad (igen) sålde min förra gången jah hade en.  

Torsdag: Köpa ny bärbar, privat de som hände med min..  

Fredag: Shoppa på stan med vänner(Alltså inte blogga först senare) om de inte blir något annat.. man vet aldrig..  

Nästa Lördag: Hmmm... spela sims tror jag..

Nästa Söndag: Rensa vänlistan på msp...  , Haha, för inte gjort de på ett tag. :O, nu tror ni säkert (vänner) att jag tänker ta bort er !

Men jag tar bara bort dom jag inte chattar med..

Så är det, förlåt..  


 


Men om ni inte chattar med mig och ger auto..

Får ni vara kvar ändå, för behöver autos !   

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Vitani - 1 oktober 2011 21:29


Min underbara älskling         Jason Cook ! In my heart forever. Luv u babe !! För mig, finns bara du.     Jason Cook spelar Ex-Shawn Brady i Days of our Lives, på svenska.. (Våra Bästa År)       Jag saknarejj som Brady, Ja...

Av Vitani - 30 september 2011 10:45


Usch hatar skolmaten :(        

Av Vitani - 30 september 2011 08:15


Sitter på bussen nu!   Aah vet, gick as fort att gå till bussen, men den kom typ några sekunder efter jag kom dit :O   As skumt. Men coolt.. Iaf.. jaaa herrå ;)     ...

Av Vitani - 30 september 2011 08:00


Ska till skolan nu!   Hejdå mspare xD      

Av Vitani - 30 september 2011 06:15


Precis vaknat   Gissa om jag är arg? :( Aja... bye cuties.. Måste te skulan..       ...

Presentation


Hejhej, mitt underbara namn är Vitani, ehm bloggar om msp.
Mitt riktiga namn är Bella.. så aah..

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad är jag på msp?
 Söt
 Fin
 Snygg
 Snäll
 Trevlig
 Rolig
 Älskad

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översättning !


Ovido - Quiz & Flashcards